Η Serotonine + σας συνοδεύει εντός της επιχείρησης για την πραγματοποίηση διαγνωστικών υγείας, την οργάνωση εργαστηρίων και συνεδρίων σχετικά με τα προβλήματα του άγχους, της διατροφής και του ύπνου. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα προσφοράς. Μη διστάσετε να μας καλέσετε αν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες λεπτομέρειες.
ROCO ABOGADOS Murcia είναι ένα δικηγορικό γραφείο στη Μούρθια όπου η εξυπηρέτηση προς τους πελάτες μας είναι κοντινή και προσεκτική, η προτεραιότητα είναι να αισθάνονται οι πελάτες μας άνετα και να αναθέτουν στο γραφείο τις ανησυχίες τους. Διαθέτουμε μια ευρεία ομάδα δικηγόρων στη Μούρθια: ποινικός δικηγόρος, διοικητικό δίκαιο, δικηγόρος οικογενειακού δικαίου, δικηγόρος διαζυγίων, δικηγόρος επιμέλειας, πλειστηριασμοί του BOE, εμπορικός δικηγόρος, δικηγόρος τροχαίων ατυχημάτων, κληρονομιές, νόμος 2ης ευκαιρίας, δικηγόρος για αξιώσεις χρεών, εξώσεις, ελαφρά εγκλήματα, τραπεζικός δικηγόρος, δικηγόρος αλλοδαπών, δικηγόρος επιχειρήσεων, εγκλήματα τυχερών παιχνιδιών και πολλά άλλα. Εργαζόμαστε με πελάτες από όλη την περιοχή της Μούρθια, μετακινούμαστε και κάνουμε διαδικτυακές συμβουλές.
Αναπτύξτε, ευημερήστε και ανταγωνιστείτε σε μια παγκόσμια αγορά με την Kinetic—ένα ERP προσαρμοσμένο στη βιομηχανία, που σας βοηθά να εργάζεστε πιο έξυπνα και να παραμένετε συνδεδεμένοι.
Η ALTO INTERNATIONAL προτείνει μια ευρεία γκάμα γλωσσικών υπηρεσιών και σας συνοδεύει σε όλους τους τομείς που αφορούν την επικοινωνία σας σε ξένη γλώσσα. Χάρη σε μια εξειδικευμένη ομάδα, η ALTO INTERNATIONAL σας βοηθά να ξεπεράσετε τις προκλήσεις που σχετίζονται με τις γλωσσικές φραγές, είτε πρόκειται για έργα μετάφρασης, διερμηνείας ή διαχείρισης περιεχομένου σε ξένη γλώσσα, ανεξαρτήτως της γλώσσας αυτής. Η ALTO INTERNATIONAL είναι ο αναγνωρισμένος συνεργάτης σε γλωσσικές υπηρεσίες για πολλές γαλλικές και διεθνείς επιχειρήσεις.
Ένα σημείο επαφής πωλητή πάντα σε ετοιμότητα
Βελτιστοποιήστε τον τζίρο σας (Οι στατιστικές μας δείχνουν μέση αύξηση 5% από το πρώτο έτος).
Οι μελέτες δείχνουν ότι ένα σημαντικό ποσοστό πελατών επιβεβαιώνει περισσότερες αγορές αν ένας σύμβουλος είναι διαθέσιμος γρήγορα για πληροφορίες στα ράφια.
Οι σταθμοί κλήσης μας επιτρέπουν γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη για τους πελάτες σας.
Οι σταθμοί είναι αυτόνομοι και δεν απαιτούν καλωδίωση, καθιστώντας αυτό το σύστημα εύκολα ενσωματώσιμο στην υποδομή σας.
Ενισχύστε τη σχέση σας με τους πελάτες
Ικανοποιημένοι πελάτες, σε μόνιμη επαφή με τις ομάδες σας
Εγγύτητα και αντίδραση για αυξημένο τζίρο
Μεταφέρετε την πολιτική της επιχείρησής σας και πιστοποιήστε τους πελάτες σας
Αναλύστε, διαχειριστείτε και βελτιστοποιήστε
Ποσοτικές και ποιοτικές στατιστικές που παρέχονται από κάθε σημείο επαφής
Απλότητα και αποτελεσματικότητα
Κινητοί σταθμοί κλήσης για να παρακολουθείτε την εποχικότητα της δραστηριότητάς σας και τις ανάγκες των πελατών σας.
Κλήση στην...
Είμαστε ο πιο σημαντικός κατάλογος δικαστικών εμπειρογνωμόνων στην Ισπανία. Στην ιστοσελίδα μας μπορείτε να βρείτε δικαστικούς εμπειρογνώμονες και εκτιμητές με εκτενή επαγγελματική πορεία, εγγεγραμμένους στους καταλόγους των δικαστηρίων σε όλη τη χώρα.
Στο TodoPerito.es θα βρείτε όλες τις ειδικότητες δικαστικής εμπειρογνωμοσύνης: ιατρικοί εμπειρογνώμονες, ψυχολόγοι εμπειρογνώμονες, χημικοί εμπειρογνώμονες, βιομηχανικοί εμπειρογνώμονες, μηχανικοί εμπειρογνώμονες, εκτιμητές κοσμημάτων, εκτιμητές τέχνης, αρχιτέκτονες εμπειρογνώμονες, γεωπόνοι εμπειρογνώμονες, εμπειρογνώμονες ασφαλειών, κοινωνικοί εμπειρογνώμονες και πολλές άλλες ειδικότητες.
Οι εμπειρογνώμονες που είναι εγγεγραμμένοι στον κατάλογό μας διαθέτουν την απαιτούμενη από το νόμο πιστοποίηση και έχουν εκτενή εμπειρία στην έκδοση επίσημων γνωμοδοτήσεων και την υπεράσπισή τους στα δικαστήρια.
Η προσέγγιση της Proterrain Infos στην έρευνα είναι συμπεριληπτική, συνεργατική και ηθική, προκειμένου να επιτευχθεί αμερόληπτη συλλογή δεδομένων που πληροί τις προδιαγραφές του πελάτη.
Η Ecofly SrL, καινοτόμος ΜΜΕ, πιστοποιημένη: UNI EN ISO 9001:2015, UNI EN ISO 14001: 2015 καθώς και UNI EN 16636:2015, εφαρμόζει την προληπτική δράση ANTIMURINA σύμφωνα με τους εθνικούς και κοινοτικούς κανονισμούς στον ίδιο τομέα, ειδικότερα τις διατάξεις που εκδόθηκαν από το Υπουργείο Εργασίας, Υγείας και Κοινωνικών Πολιτικών, στις 19 Μαρτίου 2009, 14 Ιανουαρίου 2010, 10.02.2012, 14/01/2014, 10/02/2015 και 13/06/2016 που αφορούν τη διαμόρφωση και χρήση των προϊόντων καθώς και τις εγγυήσεις ασφαλείας που προβλέπονται για τις μη στοχευόμενες ειδές, επίσης μέσω πατενταρισμένου εργαλείου που χρησιμοποιείται αποκλειστικά.
Η FLUXOTEC είναι μια λύση σχεδιασμού και παρακολούθησης της υφαντουργίας, αναπτυγμένη από την Infos σε συνεργασία με την Fluxodata – Όμιλος Somelos.
Μειώνοντας την χειροκίνητη συλλογή δεδομένων στο ελάχιστο, υποστηρίζει τις υφαντουργικές επιχειρήσεις στην αύξηση της παραγωγικότητας και στην εξασφάλιση του ελέγχου, σε πραγματικό χρόνο, των παραγωγικών τους διαδικασιών.
Είναι παραμετροποιήσιμη και είναι έτοιμη να λειτουργήσει με το εργοστάσιό σας υφαντουργίας:
- Η παραμετροποίηση της λύσης γίνεται σύμφωνα με τις ανάγκες σας και λαμβάνοντας υπόψη την υπάρχουσα τεχνολογία στην επιχείρησή σας.
- Λειτουργεί με διάφορες τεχνολογίες υφαντουργίας (jacquard, μηχανή, βλήμα, αεροζόλ, μεταξύ πολλών άλλων) και καλύπτει τόσο υφαντουργίες από βελούδο όσο και υφάσματα μέτρου.
Ο φόρος τελών καθορίζει την αρμοδιότητα και τις αναφορές της δικαστικής περιφέρειας σύμφωνα με τη διεύθυνση του οφειλέτη, προετοιμάζει το μητρώο για την πληρωμή του φόρου, παραγγέλνει και αναγνωρίζει τα αποσπάσματα από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Εγγραφής του Κράτους, του κτηματολογίου και της χαρτογράφησης, δημιουργεί και καταθέτει την αίτηση για την υποβολή εντολής / την αγωγή στο δικαστήριο ηλεκτρονικά, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή υπογραφή. Μετά από αυτό, παρακολουθεί τις δικαστικές διαδικασίες και λαμβάνει τις αποφάσεις που τοποθετεί στην πλατφόρμα και διατηρεί το ιστορικό τους, μετά το οποίο βάζει τον οφειλέτη στο module «διαδικασία εκτέλεσης» για να καταθέσει τα δεδομένα στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Δικαστικών Επιμελητών, στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Φορολογίας και στις τράπεζες.
Η αυτοματοποιημένη δημιουργία της εντολής, της φόρμας πληρωμής του φόρου τελών: Η κατάθεση της εντολής στο δικαστήριο ηλεκτρονικά, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή υπογραφή
Η αυτόματη δημιουργία της δικαστικής απόφασης και της απόφασης έφεσης: Η αυτόματη παρακολούθηση της κατάστασης της εκδοθείσας απόφασης
Η αυτοματοποίηση της διαδικασίας λήψης της εκδοθείσας δικαστικής απόφασης και της αποστολής της στον οφειλέτη: Όλοι οι τύποι χρεών
Ο αυτοματοποιημένος υπολογισμός της ποινής καθυστέρησης: Ο αυτοματοποιημένος υπολογισμός της οφειλής
Το αυτοματοποιημένο σύστημα προετοιμασίας λογιστικής: Η απλοποιημένη επιχειρησιακή διαδικασία
Η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης και του δικτύου τεχνητών νευρώνων για την άσκηση των α: Η πλήρης αυτοματοποίηση των διαδικασιών
- Εσωτερικές διαρρυθμίσεις για καταστήματα και εμπορικές δραστηριότητες
- Διαρρυθμίσεις για εκθέσεις και περιπτέρων
- Διαρρυθμίσεις για αίθουσες πάρτι, εκδηλώσεις και γάμους
- Διαρρυθμίσεις εμπορικών & σκηνικών βιτρινών (ιδιωτικές, franchise και εταιρικές, με και χωρίς οπτικό βιβλίο)
Υπάρχουν πολλές λύσεις για την παραγωγή ζεστού νερού:
Ηλεκτρικός λέβητας
Λέβητας αερίου με άμεση παραγωγή ζεστού νερού
Άμεσος θερμοσίφωνας που λειτουργεί με αέριο ή ηλεκτρισμό
Λέβητας συνδεδεμένος με την παραγωγή θέρμανσης (λέβητας ή αντλία θερμότητας)
Ηλιακός θερμοσίφωνας
Όποια κι αν είναι η λύση, ελέγχουμε όλες αυτές τις τεχνικές και μπορούμε να εξετάσουμε μαζί σας ποια είναι η καλύτερη.
Ετικέτες:
Λέβητας
ηλεκτρικός
αντλία θερμότητας
θερμοδυναμικός
δοχείο
ζεστό νερό
Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο
Η ενοικίαση σκούτερ είναι μια εύκολη και απλή μέθοδος για να επισκεφθείτε τις παραλίες, τα περίχωρα και το κέντρο του Ηρακλείου.
Με το σκούτερ, μπορείτε εύκολα να παρκάρετε σε ένα σημείο που σας βολεύει, καθώς το καλοκαίρι η πόλη είναι γεμάτη οχήματα. Οδήγηση ενός σκούτερ, θα αποκτήσετε πολλά πλεονεκτήματα, καθώς είναι μια οικονομική επιλογή και θα εξοικονομήσετε καύσιμα. Παρέχουμε δωρεάν κράνη, χάρτες και οδηγίες.
Με το Rechnung-Sofort, μπορείτε ως επαγγελματίας να γράφετε και να διαχειρίζεστε τους λογαριασμούς σας γρήγορα και εύκολα. Είτε βρίσκεστε στο γραφείο, στο σπίτι ή εν κινήσει, μπορείτε να γράφετε και να στέλνετε τον λογαριασμό απευθείας στον πελάτη: το Rechnung-Sofort σας υποστηρίζει σε αυτό.
Δημιουργήθηκε για να διευκολύνει τις εμπορικές διαδικασίες που περιλαμβάνουν δραστηριότητες υποστήριξης πωλήσεων προϊόντων, απευθύνεται σε εταιρείες με δυνάμεις πωλήσεων που δραστηριοποιούνται στο πεδίο.
Με το KORA έχετε στη διάθεσή σας, σε μία μόνο πλατφόρμα:
- μόνιμα ενημερωμένο κατάλογο, που επιτρέπει την καταχώρηση παραγγελιών απευθείας, με το καρτέλα του πελάτη ή μέσω του καταλόγου;
- άμεση επικοινωνία με το ERP και την αποθήκη;
- πρόσβαση στον λογαριασμό των πελατών.
- ενότητα Αγορών – πληροφορίες σχετικά με τις προϋποθέσεις που έχουν συμφωνηθεί προηγουμένως (τοποθέτηση προϊόντων/τιμή/προωθήσεις) μέσω μιας παραμετροποιήσιμης κάρτας
- κυβοποίηση – υπολογίζει τη σχέση μεταξύ της ποσότητας του παραγγελθέντος προϊόντος και του χώρου των κοντέινερ
- γεωαναφορά
- πληροφορίες προϊόντος - Συλλογές και Διαστάσεις (Χρώματα και Μεγέθη)
Το KORA δεν απαιτεί αλλαγή του λογισμικού ERP, είναι συμβατό με τη λύση που ήδη υπάρχει στην εταιρεία.